Wszystko o co chodzi z (niepisaniem) postów

Ogólniej sprawa wygląda tak, że się nie odzywałem, ponieważ byłem zajęty ważniejszymi sprawami, ale spieszę już z tym o co chodzi. 
1. Discord - Fast Destroyers
Tak. Sprawa się powtórzyła 3 razy. Az 3 razy. I postanowiłem że koniec tego dobrego, i postanowiłem że zgłoszę atak serwera. 
2. Kanał na yt - 509 subow a wtedy 511
Kidy usuwają subskrybcje bez powodu. Nawet wiedzą, że mnie to denerwuje. Tak więc najlepiej (ostrożniej) z tymi shortsami. Bo nikt za darmo wam nawet subow nie da. 
3. Moja strona
Dokładnie chodzi o nie pisanie postów. Byłem zajęty, miałem szlabany, i inne które zapomniały o tym, co najważniejsze w poście. 
4. Zakonczenie
Tak więc tyle na ten temat. Bo i tak się rozpisuje 
Do zobaczenia na streamie :). Trzymajcie się cieplutko, z wszystkim co pozwala wam żyć. 

Zdjęcie - RAM DDR4 W Dell Inspirron 15 5570.